هدایت

معارف اسلامی

هدایت

معارف اسلامی

بایگانی
  • ۰
  • ۰


رهروان ولایت ـ شگفتی عصر حاضر و پدیده‌ی قرن کنونی،  همچنان باصلابت به حیات خود، ادامه می‌دهد. گذشت 36 سال و وقوع فراز و نشیب‌های متعدد هم نتوانست حتی ذره‌ای از شکوه و عظمت آن بکاهد. زلزله‌ای که بر سر مستکبرین و ظالمان دنیا خراب شده بود این‌روزها شدیدتر و قوی‌تر شده و می‌رود تا کاخ‌های ستم را به‌کلی ویران کند.[1] تلاش‌های مذبوحانه برای زمین زدن این ملت بپاخاسته از حد شمارش خارج و نقشه‌های شیطانی برای درهم‌شکستن این استقامت، بسیار زیاد بوده است.

هشت‌سال تمام، جنگی سخت و نابرابر را بر این ملت، تحمیل کردند تا او را وادار به تسلیم کنند؛ نشد!

تحریم‌هایی که از همان ابتدای انقلاب، وضع کرده بودند را در سالیان اخیر، به بالاترین حد ممکن رساندند تا فلج‌کننده باشد و این ملت را زمین‌گیر کند؛ نشد!

هواپیمای مسافربری را با موشکِ ناو جنگی، هدف گرفتند و 290 نفر انسان بی‌دفاع را به دریا ریختند تا بلکه ملت ایران بترسد و عقب بنشیند؛ نشد!

دانشمندان نخبه و شاخص این ملت را ناجوانمردانه ترور کردند تا مسیر فتح قله‌های علم را ناهموار و ناممکن کنند؛ نشد!

شبکه‌های مختلف ماهواره‌ای و پایگاه‌های متعدد اینترنتی را با صرف هزینه‌های سنگین، راه‌اندازی کردند تا با جنگ روانی و شبهات اعتقادی و سیاسی، ایمان و استقامت مردم را نابود کنند؛ نشد!

ترویج فساد اخلاقی و راه‌اندازی تهاجم فرهنگی را در دستور کار خود قرار دادند تا با سرگرم‌کردن مردم به شهوت‌رانی، توجه آنان را از آرمان‌های انقلاب‌اسلامی، منحرف کنند؛ نشد!

فتنه‌ی بزرگ 88 و پیش از آن، فتنه‌ی هجده‌تیر هفتادوهشت را پشتیبانی و حمایت کردند و آشکارا به دفاع از فتنه‌گران پرداختند تا بتوانند قدرت روزافزون جمهوری اسلامی را بشکنند و اعتماد مردم به این نظام را مخدوش کنند؛ نشد!

گروهک‌های جنایتکار و آدمکشی مثل «سازمان مجاهدین»، «گروهک ریگی»، «طالبان» و «داعش» را بوجود آورده و یا تقویت کردند تا از نفوذ روزافزون ایران در منطقه و دنیا بکاهند و این کشور را منزوی کنند؛ نشد!

ابزاری به نام «حقوق بشر» را برای متهم و محکوم کردن ایران بکار گرفتند تا آن را از چشم مردم داخل و مردم کشورهای دنیا بیندازند؛ نشد!

در کشورهای همسایه‌ی ایران به تاسیس پایگاه‌های جاسوسی پراختند و نام آن را «مدرسه‌ی آمریکایی تغییر رژیم ایران» نهادند تا به براندازی یا لااقل تضعیف نظام ایران بپردازند؛ نشد!

خلاصه اینکه توطئه و دسیسه‌ای وجود ندارد که از دست آمریکا و دوستانش بربیاید ولی انجام نداده باشند. با این وجود، 22 بهمن 1393 و در خیابان‌های کشور بزرگ ایران، ملت رشید، شریف، مومن و شجاع ایران، همه‌ی اقدامات شیطان بزرگ را به سخره گرفت و زیر گام‌های مستحکم خود، لگدکوب کرد تا شگفتیِ قرن حاضر یعنی انقلاب اسلامی ایران، همچنان باقدرت و مستحکم، در جلوی چشم جهانیان، مانور قدرت بدهد.

دشمن هرچه در توان داشت انجام داد تا پایه‌های این نظام را سست و حامیان اصلی انقلاب اسلامی یعنی مردم را دلسرد و ناامید کند؛ اما نشد! نویسنده: رضا رستمی

1- موشه‌دایان وزیرخارجه‌ی وقت اسرائیل درباره‌ی انقلاب اسلامی می‌گوید: «زلزله ای درمنطقه رخ داده است و من بگین را نصیحت کردم که مسئله‌ای مهمتراز کمپ‌دیوید اتفاق افتاده که باید به آن بپردازیم.» (کیهان،25 بهمن 1357)

  • ۹۴/۰۱/۲۷
  • محمد مزینانی

نظرات (۱)

  • یه بنده خدای گمنام
  • سلام علیکم
    ممنون از حضورتون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی