هدایت

معارف اسلامی

هدایت

معارف اسلامی

بایگانی
  • ۰
  • ۰


 

بخش 9 دعای مکارم الاخلاق امام سجادعلیه السلام

اللهم صل علی محمدوآله ومتعنی بالاقتصادواجعلنی من اهل السدادومن ادله الرشاد و من صالحی العباد و ارزقنی فوز المعاد و سلامه المرصاداللهم خذلنفسک من نفسی مایخلصها وابق لنفسی من نفسی ما یصلحها فان نفسی هالکه اوتعصمها اللهم انت عدتی ان حزنت وانت منتجعی ان حرمت وبک استغاثتی ان کرثت و عندک ممافات خلف و لمافسدصلاح وفیما انکرت تغییرفامنن علی قبل البلاء بالعافیه وقبل الطلب بالجده وقبل الضلال بالرشادواکفنی مونه معره العبادوهب لی امن یوم المعاد و امنحنی حسن الارشاد.مفاتیح الجنان محدث قمی ص 1000

خدایادرودفرست برمحمدوخاندان محمدوبهره مندم سازبه اعتدال ومیانه روی وچنان کن که ازمحکم کاران باشم وازراهنمایان براه راست وازبندگان شایسته ورستگاری رادرروز قیامت روزیم کن وبسلامت عبورکردن ازکمینگاه آنروزراخدایا بگیربرای خود از نفس من آنچه که موجب خلاصی اوگرددوبجای گذاربرای خودم ازنفسم آنچه راکه صلاحش کن زیرانفس من هلاک شونده است مگرآنکه تونگهداری اورا خدایا توئی ذخیره ام هنگام حزن واندوه وتوئی جایگاه توشه من هرگاه ازهمه جامحروم شوم و بتواستغاثه کنم هرگاه دچاراندوه شوم ونزدتوست آنچه راکه ازدست برودواصلاح هرچه تباه گردد و تغییردادن هرچه که بد دانستی منت گذاربرمن بدادن عافیت پیش آمدن بلا وبه توانگری قبل ازدرخواست وپیش ازآنکه گمراه شوم ارشادم براه  حق فرماوکفایت نماازمن رنج وآزاررساندن بندگانت را پروردگاراعطا کن به من آسایش روزمعادراوببخش بمن

راهنمائی کردن نیکورا.

 

  • ۹۴/۰۱/۲۹
  • محمد مزینانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی