هدایت

معارف اسلامی

هدایت

معارف اسلامی

بایگانی
  • ۰
  • ۰


بخش 11 دعای مکارم الاخلاق امام سجادعلیه السلام

اللهم صل علی محمدوآله وامنعنی من السرف وحصن رزقی من التلف ووفرملکتی بالبرکه فیه واصب بی سبیل الهدایه للبرفیما انفق منه اللهم صل علی محمدواله و اکفنی مونه الاکتساب وارزقنی من غیراحتساب فلااشتغل عن عبادتک بالطلب ولااحتمل اصربتعات المکسب اللهم فاطلبنی بقدرتک مااطلب واجرنی بعزتک مماارهب اللهم صل علی محمدوآله وصن وجهی بالیسار ولاتبتذل جاهی بالاقتارفاسترزق اهل رزقک و استعطی شرارخلقک فافتتن بحمدمن اعطانی وابتلی بذم من منعنی وانت من دونهم ولی الاعطاءوالمنع.کلیات مفاتیح الجنان محدث قمی ص 2-1001 

پروردگارادرودفرست برمحمدوآل اووجلوگیری نما مراازاسراف وروزیم راازتلف شدن نگاهدار وزیادنما دارائیم رابه برکت درآن وبراه راست راهنمائیم فرما برای احسان درآنچه ازثروتم انفاق می کنم خدایادرودفرست برمحمدوخاندان اووکفایت کن مرااززحمت درکسب روزی وروزیم کن بدون احتساب وشماره که سرگردان نشوم از عبادت وبندگی توبطلب روزی وبارنج مشقت هاکسب وکاررابدوش نکشم خدایا عطافرما بمن بانیر و و قدرت خودت آنچه رامی جویم وپناهم ده به عزت خودت ازآنچه در هراسم خدایا درود سبب تنگدستی تادراثرتهی دستی ازخلق که روزی خوار توهستندطلب روزی کنم و از اشرارخلقت ومردم شریرتقاضای عطاکنم وبدین سبب گرفتارشوم به سناگوئی کسیکه عطاکرده ومبتلا گردم به بدگوئی آنکه آزمند دریغ داشته درصورتیکه توبدون همه کس صاحب دریغ وعطائی.

  • ۹۴/۰۲/۲۰
  • محمد مزینانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی