هدایت

معارف اسلامی

هدایت

معارف اسلامی

بایگانی
  • ۰
  • ۰


قال رسول الله صل الله علیه وآله وسلم:اوصانی ربی بسبع :

اوصانی بالاخلاص فی السروالعلانیه وان اعفو عمن ظلمنی - واعطی من حرمنی- واصل من قطعنی- وان یکون صمتی فکرا- ونظری عبرا -

کنزالفوائدج2 ص11

پروردگارم مرابه 7 چیزتوصیه فرمود

درکارهای مخفیانه وکارهای علنی وآشکارااخلاص داشته باشم عفووگذشت ازکسی که به من ظلم کرده است. عطاکردن به کسی که مرامحروم نموده است.پیوندارتباط باکسی که بامن قطع رابطه نموده است.اینکه سکوت من همراه با تفکرواندیشه باشد.ونگاه من توام باعبرت باشد.

  • ۹۴/۰۵/۱۲
  • محمد مزینانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی