هدایت

معارف اسلامی

هدایت

معارف اسلامی

بایگانی
  • ۰
  • ۰

قال رسول الله صلی الله علیه وآله وسلم :اذاصلت المراه خمسهاوصامت شهرها واحصنت فرجهاواطاعت بعلها فلتدخل الجنه من ای ابواب شاءت- کتاب من لایحضره الفقیه

هرگاه زنی نمازهای پنج گانه اش رابه جای آورد،وماه رمضان راروزه بگیرد،ودامنش راپاک نگه دارد،وازشوهرش فرمان ببرد،ازهردری که بخواهدواردبهشت می شود.


قال رسول الله صلی الله علیه وآله وسلم :

من اتی الجمعه ایمانا واحتسابا ،استانف العمل - کتاب من لایحضره الفقیه ج1 ص 427

هرکس ازسرایمان وبرای رسیدن به ثواب الهی به نمازجمعه برود،اعمال خودراازسرگیرد(یعنی تمام گناهانش آمرزیده شده است)

 

قال رسول الله صلی الله علیه وآله وسلم :من ترک ثلاث جمع تهاونا بهاطبع الله علی قلبه-وسائل الشیعه ج 7 ص 301

هرکس سه نمازجمعه را،ازروی اهمیت ندادن به آن ترک کند،خداوندبردل اومهر می زند.


 

  • ۹۴/۱۱/۰۵
  • محمد مزینانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی