هدایت

معارف اسلامی

هدایت

معارف اسلامی

بایگانی
  • ۰
  • ۰



دهه فجر؛ تبلور شکوه و عظمت انقلابی مبتنی بر " تعالیم مکتبی اسلام ناب محمدی"(ص)


گروه ناجا ـ نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ضمن تبریک فرا رسیدن ایام الله "فجر" به دوستداران و معتقدین نظام و انقلاب اسلامی ایران، 12 بهمن ماه ؛ سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی را گرامی داشت.



به گزارش پایگاه خبری پلیس، نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران 12 بهمن ماه را آیینه تمام نمای آیه شریفه «قل جاء الحق و زهق الباطل ان الباطل کان زهوقا/ همواره حق آشکار خواهد شد ...» (اسرا/81) داتست و با صدور بیانیه ای، سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی را گرامی داشت. متن این بیانیه به شرح ذیل است ؛ والفجر و لیال‌ عشر ...

پیروزی انقلاب اسلامی در 22 بهمن ماه سال 1357 بدون شک معجزه ای الهی بود که به دست مردی از سلاله پاک رسول خدا صلی الله علیه و آله وسلم و با تکیه بر قدرت خروشان ملت مومن و آزادیخواه ایران به انجام رسید و چشم امید مسلمانان، مظلومان و مستضعفان جهان را به خود خیره ساخت.

دهه فجر انقلاب اسلامی؛ سرآغاز طلوع خورشید درخشان انقلاب اسلامی و تبلور شکوه و عظمت نهضتی مبتنی بر "تعالیم مکتبی اسلام ناب محمدی"(ص) در عصر حاضر بود که توانست حکومتی الهی را تثبیت کند.

امام خمینی (ره) بنیانگذاز جمهوری اسلامی ایران، با بنا نهادن یک حرکت و یک گفتمان جدید به الگویی بی بدیل در جهان مبدل شد. الگویی که الهام بخش نهضت های بسیاری از کشورهای عالم گشت و آن الگو چیزی نیست جز "ایستادن در مقابل استبداد و استکبار جهانی برای تحقق حق طلبی و عدالت خواهی".

این انقلاب در سایه الطاف الهی، مرهون پیروی از اسلام ناب محمدی(ص)، رهبری پیامبرگونه امام خمینی(ره)، اتحاد ملی و حضور مردم مسلمان و ولایت مدار حاصل شد. این مولفه های بنیادین به عنوان دکترین انقلاب اسلامی توانست پایه های قدرت و سلطه جویی استکبار جهانی در ایران را فرو ریزد.

در این بیانیه آمده است ؛ با وجود تمامی دسیسه ها، دشمنی های آشکار و پنهان استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا، رویش های دائمی و جاری انقلاب اسلامی در ایران و سایر کشورهای اسلامی، همچنان ادامه دارد.

هرچند امروز استکبار برای جلوگیری از گسترش حرکت های اسلامی، متوسل به ایجاد نسخه هایی منفور از قبیل جریان های تروریستی همچون داعش شده تا به کمک برخی مرتجعین منطقه و استفاده گسترده از تروریسم، در اسلام خواهی مردم، انحراف و خلل وارد نماید و با جنگ مذهبی و تفرقه، توان رو به فزونی اسلام را کاهش دهد، اما به برکت رهبری حکیمانه و تدابیر مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (حفظه الله) صدای استکبار ستیز انقلاب اسلامی رساتر از گذشته در جهان زنده و پویا گشته است.

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ضمن تجدید میثاق با آرمان های بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی و تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر به دوستداران، معتقدین و وفاداران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آورده است؛ چون همیشه، گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) در راه حفظ و دفاع از آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی و خدمتگزاری به مردم قدرشناس و بصیر ایران کماکان با کمال افتخار ادای وظیفه خواهد نمود و همگام با ملت ولایت مدار ایران اسلامی، بار دیگر با حضور باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن، وحدت و همدلی و صلابت انقلابی خود را به نمایش خواهد گذاشت. #


انتهای خبر// پایگاه خبری پلیس ایران // News.police.ir


  • ۹۴/۱۱/۱۲
  • محمد مزینانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی