هدایت

معارف اسلامی

هدایت

معارف اسلامی

بایگانی
  • ۰
  • ۰


عن جابرعن ابی چعفرعلیه السلام قال ،قال لی :

یاجابر من دخل علیه شهررمضان وصام نهاره وقام وردا من لیله ،وحفظ لسانه وفرجه وغض بصره وکف اذانه ،خرج من الذنوب کیوم ولدته امه .قلت :مااحسن هذامن حدیث،جعلت فداک .قال :مااشدهذامن شرط- جامع الاحادیث ،ص 222 الکافی ،جلد2 ص87

جابرمی گوید،امام باقرعلیه السلام به من فرمود:هرکس ماه رمضان براواردشودوروزهایش راروزه بداردوپاسی ازشب را به نیایش برخیزدوزبانش رانگهداردوچشم خودراازحرام بربنددوآزاربه کسی نرساند،مثل روزتولدازمادرازگناهانش پاکیزه می شود.گفتم :چه حدیث خوبی فرمود:چه شرایط دشواری.

  • ۹۵/۰۳/۱۹
  • محمد مزینانی

نظرات (۱)

  • پاسدار گمنام
  • :)
    وقتی جابر کم میاره
    خدا به فریاد ما برسه 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی