هدایت

معارف اسلامی

هدایت

معارف اسلامی

بایگانی
  • ۰
  • ۰

بهترین ها


قال رسول الله (صلوات الله علیه)

من ارادصاحبا فالله یکفیه

من ارادمونسا فالقرآن یکفیه

من ارادکنزا فالقناعه یکفیه

من ارادواعظا فالموت یکفیه

من لم یتعظ بهذاالاربع فالناریکفیه

ازپیامبرگرامی اسلام صلی الله علیه وآله وسلم روایت شده است که آنحضرت فرمودکسی که اراده کرده است صاحبی برای خودبرگزیندخداوندمتعال اوراکفایت می کندچون بهترین صاحب اوست. کسی که اراده کرده است مونسی داشته باشدقرآن بهترین مونس است. کسی که اراده کرده است گنجی داشته باشدقناعت بهترین گنج است .کسی که اراده کرده واعظی داشته باشدمرگ وموت بهترین واعظ است .واگرکسی ازاین چهارچیزپندنگیردآتش جهنم اوراکفایت می کند.

  • ۹۶/۰۳/۳۱
  • محمد مزینانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی