هدایت

معارف اسلامی

هدایت

معارف اسلامی

بایگانی
  • ۰
  • ۰

 شهید علی اکبرشیرودی دروصیت نامه اش می نویسدهنگامی که پروازمی کنم احساس می کنم همچون عاشق به سوی معشوق خودنزدیک می شوم ودربازگشت هرچندپروازم موفقیت آمیزبوده باشد ،مقداری غمگین هستم چون احساس می کنم هنوزخالص نشده ام تابه سوی خداوندبرگردم اگربرای احیا ی اسلام نبود ،هرگزاسلحه به دست نمی گرفتم وبه جبهه نمی رفتم .پیروزیهای مامدیون دستهای غیبی خداونداست .این کشاورززاده تنکابنی ،سربازساده اسلام است وبه هیچ یک ازحزب ها وگروهها وابسته نیست .آرزو دارم که جنگ تمام شودوبه زادگاهم بروم وبه کارکشاورزی مشغول شوم.

  • ۹۷/۱۰/۰۶
  • محمد مزینانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی