هدایت

معارف اسلامی

هدایت

معارف اسلامی

بایگانی
  • ۰
  • ۰

محسن مخملباف

اقتدارجهانی ولی فقیه من رادیوانه کرده

محسن مخملباف -سازنده ی آثارسینمایی غیراخلاقی ،وابسته ی فرهنگی پنتاگون در افغانستان ومشاورمیرحسین موسوی -طی مصاحبه ای بایک شبکه سلطنت طلب ،ازبیماری روانی اش که دراثراقتدارجهانی ولی فقیه وآرزو های بربادرفته ی اپو زیسیون ،به وجودآمده ،گلایه کرد.این عنصرضدانقلاب وکارگردان فیلم های ضداخلاقی ،درتماس تلفنی بایک شبکه سلطنت طلب ،به بیماری روانی خودکه سال هاازآن رنج می برداشاره کردوگفت (سالهاپیش من مریض شده وبه دکتررفتم دکترهرچه بررسی کرد،نفهمیدکه مشکل من چیست) وی افزودعاقبت ،دکتربه من گفت که توچه آرزویی داری ؟ ومن گفتم آرزویم این است که آقای خامنه ای ازقدرت کناربرودومعلوم شدکه علت مریضی های من این آرزوی برآورده نشده بوده است  وی درادامه اذعان کردکه اپوزیسیون جمهوری اسلامی پشت سدولایت فقیه گرفتار شده اند مخملباف ،ادامه داد (ولی فقیه ،عمودخیمه ی نظام اسلامی است وماتااین عمود را نیندازیم ،قادربه پایین کشیدن خیمه نظام نخواهیم بود. (هفته نامه ی پرتوسخن 11 اسفند 1389 ش 568 ص4 )

ان شاءالله که مخملباف این آرزوی خودرابه گورخواهدبردوی وامثال اوبایدبدانندعاقبت دشمنی ودرافتادن بااولیای الهی چیزی جزخفت وخواری ،سقوط ودچارشدن به انواع بیمارهای جسمی وروانی ،نخواهدبود

  • ۹۹/۱۱/۱۳
  • محمد مزینانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی