هدایت

معارف اسلامی

هدایت

معارف اسلامی

بایگانی
  • ۰
  • ۰

حضرت محمد مصطفی (صلی الله علیه وآله وسلم) در روز ۲۷ رجب سال ۴۰ عام الفیل، همزمان با سال ۱۳ پیش از هجرت پیامبر اکرم (صلی الله علیه وآله وسلم)، در غار حرا، از سوی خدا به پیامبری نائل و مامور شد که چندخداپرستی و بت‌پرستی را از زمین بردارد، یکتاپرستی را رواج دهد و پیام وحی را به مردم برساند. حضرت محمد مصطفی(صلی الله علیه وآله وسلم) را به پیامبری برگزید تا ایشان آخرین و کامل‌ترین دین الهی را به بشریت ابلاغ و معرفی کند.

 پیامبر بزرگوار اسلام با اتکا به قدرت لایزال الهی این مسیر را آغاز نمود و با گستراندن دین اسلام در سراسر گیتی به بهترین شکل ممکن رسالت خود را به سرانجام رساند.

 امت اسلامی با تمسک به آموزه‌های نورانی و وحدت‌آفرین پیامبر بزرگوار اسلام(صلی الله علیه وآله وسلم) می‌تواند راه سعادت و تعالی را طی کند و روز خجسته و مبارک عید مبعث از نقاط عطف اتحاد مسلمانان است.

مسلمانان سراسر جهان سالروز مبعث حضرت رسول اکرم(صلی الله علیه وآله وسلم)، این رویداد مهم تاریخ جهان اسلام را به عنوان یکی از عیدهای بزرگ جشن می گیرند و همواره آن را پاس می دارند.

  • ۹۹/۱۲/۲۰
  • محمد مزینانی

نظرات (۱)

  • حجت پناه زاده
  • سلام

    اعیاد رجبیه و شعبانیه و همچنین نوروز رو خدمتتون تبریک میگم

    ان شاء الله سال پر خیر و برکتی در پی رو داشته باشید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی