هدایت

معارف اسلامی

هدایت

معارف اسلامی

بایگانی
  • ۰
  • ۰

طوفان های زندگی


بسم الله الرحمن الرحیم

روزی ازروزها زن وشوهری باکشتی به مسافرت رفتندکشتی چندروز راآرام درحرکت بودکه ناگهان طوفانی آمدوموج های هولناکی به راه انداخت وکشتی پراازآب می شدوترس همگان رافراگرفت وملوان نیزفهمیدکه همه درخطرندونجات ازاین گرفتاری نیازبه معجزه خداوندی دارد.

زن نتوانست اعصاب خودراکنترل کندوبرسرشوهردادوبی دادمی زدوباآرامش شوهرمواجه شد.پس بیشتراعصابش خوردشدواورابه سردی وبیخیالی متهم کرد.

شوهرباچشمان وروی درهم کشیده به زنش نگریست وخنجری بیرون آوردوبرسینه زن گذاشت وباکمال جدیت وباصدایی بلندگفت:آیاازخنجرمن نمی ترسی؟

گفت نه؟

شوهرگفت چرا؟

زن گفت:چون خنجردردست کسی است که به اواطمینان دارم ودوستش دارم .شوهرنیز تبسمی کردوگفت:حالت من نیزمانندتوهست.این امواج هولناک رادردستان کسی می بینم که بدواطمینان دارم ودوستش دارم

 آری زمانیکه امواج زندگی توراخسته وملول کردوطوفان زندگی تورافراگرفت وهمه چیزراعلیه خودمی دیدی ،نترس زیراخدایت تورادوست داردواوست که برهمه طوفان های زندگی  ات توانا وچیره است.

مجله راه رشدستاداحیاء امربه معروف ونهی ازمنکربهمن واسفندص1393

  • ۹۳/۱۲/۰۳
  • محمد مزینانی

نظرات (۱)

من یتوکل علی الله فهو حسبه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی