هدایت

معارف اسلامی

هدایت

معارف اسلامی

بایگانی
  • ۰
  • ۰


بخش 5 دعای مکارم الاخلاق امام سجادعلیه السلام

اللهم صل علی محمدوآله واجعل لی یدا علی من ظلمنی ولسانا من خاصمنی بمن عاندنی وهب لی مکراعلی من کایدنی وقدره علی من اضطهدنی وتکذیبا لمن قصبنی وسلامه ممن توعدنی ووفقنی لطاعه من سددنی ومتابعه من ارشدنی اللهم صل علی محمدوآله وسددنی لان اعارض من غشنی بالنصح واجزی من هجرنی بالبرواثیب من حرمنی بالبذل واکافی من قطعنی بالصله واخالف من اغتابنی الی حسن الذکروان اشکرالحسنه واغضی عن السیئه.مفاتیح الجنان مرحوم شیخ عباس قمی (رحمه الله علیه) ص997

پروردگارادرودفرست برمحمدوآل محمدوقراربده برایم دست نیرومندی که دربرابرستمکاران برمن  وزبان گویائی برهرکه بامن مخاصمه کند وپیروزی هرکه بامن دشمنی کند وبمن چاره ای عطاکن دربرابرآنانکه بمن مکروحیله کنند ونیروئی درمقابل کسی که درتنگنایم قراردهد وتکذیب گفتارهرکه بدگوئیم کند و سلامت ازهرکه تهدیدم کندوموفقم داربرای فرمانبرداری کسی که یاری دهد مرا وپیروی ازکسی که براه راست هدایتم کند پروردگارا درودفرست برمحمدوآل اوواستواردارم تااینکه جواب دهم کسیکه بامن خیانت کندبه خیرخواهی وپاداش دهم به نیکی کسی راکه ترکم کرده وتلافی کنم به بخشش هر کس که مرامحروم کرده ومکافات کنم آنکه پیوندازمن بریده به پیوستگی ومخالفت کنم باکسیکه غیبتم کنددرمقابل بخوبی یادش کنم ونیزنیکی راسپاسگزارباشم وازبدی چشم پوشی کنم .

 

  • ۹۳/۱۲/۰۵
  • محمد مزینانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی