هدایت

معارف اسلامی

هدایت

معارف اسلامی

بایگانی
  • ۰
  • ۰

درمابقی عمر


قال رسول الله صلی الله علیه وآله وسلم :من احسن فی مابقی من عمره لم یواخذبما مضی من ذنبه - امالی ،ص 111

درمابقی عمرخود...

شرح حدیث ازمقام معظم رهبری حضرت آیت الله امام خامنه ای (مدظله العالی)

گاهی انسان دربرهه ای ازعمرازروی غفلت ازروی شهوت عمل سوئی انجام می دهد،بعدمتنبه می شود،... وآن عملی راکه ازروی غفلت یابی توجهی وعجله وهرعامل دیگری دراین مدت انجام داده بود،آنراترک می کندوکاررابانیکی پیش می برد.فرمود:کسی که درمابقی عمرخودکارنیک انجام بدهد،یعنی آن کاربدی راکه می کرده است ،آنراترک کند،لم یواخذ بما مضی من ذنبه ،اینچنین آدمی به گناهان گذشته ماخوذ(مواخذه) نخواهدشد،خداازآنهاصرف نظرمی کند.راه راکه عوض کرد،خدای متعال درمی گذرد.-27/8/1393

 

  • ۹۴/۰۳/۰۴
  • محمد مزینانی

نظرات (۱)

سلام ؛

وب جالبی دارم ، با این مطلبت هم واقعا حال کردم .

اگر حسش را داشتی یه سری هم به سایت من بزن .

سرزمین آریایی - http://ariae.ir


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی