هدایت

معارف اسلامی

هدایت

معارف اسلامی

بایگانی
  • ۰
  • ۰

نجات آیت الله نجفی مرعشی ازمرگ توسط امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف)

آیت الله نجفی مرعشی می گویددرزیارت عسکریین علیهماالسلام ودرجاده طرف حرم سیدمحمدراه راگم کردم ودراثرتشنگی وگرسنگی زیادووزش باد،درقلب الاسداززندگی مایوس شدم غش کرده به حالت صرع وبیهوشی روی زمین افتادم .ناگهان چشم بازکرده دیدم سرم دردامن شخص بزرگواری است پس به من آب خوش گواری دادکه مثلش راازشیرینی وگوارایی درمدت عمرنچشیده بودم .بعدازسیراب کردنم سفره اش رابازکردودرمیان سفره دویاسه عددنان بود،خوردم .سپس این شخص که به شکل عرب بودفرمود:سیددراین نهربرووبدن راشستشونما.گفتم برادراینجانهری نیست ،نزدیک بودازتشنگی بمیرم ، شما مرا نجات دادید.آن مردعرب فرموداین آب گوارااست باگفته اونگاه کردم دیدم نهرآب باصفایی است .تعجب کردم وباخودگفتم این نهرنزدیک من بودومن نزدیک بودازتشنگی بمیرم .به هرحال فرمود:ای سیداراده کجاداری؟گفتم حرم مطهرسیدمحمدعلیه السلام فرموداین حرم سیدمحمداست.نگاه کردم دیدم درزیربقعه سیدمحمدقرارداریم وحال آنکه من درقادسیه گم شده بودم ومسافت زیادی بین آنهاازفوائدآنچنانی که از مذاکره باآن سیدعرب دراین فرصت نصیبم شداینهاست:

تاکیدوسفارش برتلاوت قرآن شریف ،وانکارشدیدبرکسی که قائل به تحریف قرآن است،حتی نفرین فرمودبرافرادی که احادیث تحریف راقرارداده اند.

ونیز:تاکیدبرنهادن عقیقی که اسماءمقدسه چهارده معصوم علیهم السلام برآن نقش بسته ونوشته شده زیرزبان میت.

ونیزسفارش فرمودند:براحترام پدرومادر،زنده باشندیامرده ،

وتاکیدبرزیارت بقاع مشرفه ائمه اطهارعلیهم السلام واولادآنهاوتعظیم وتکریمشان.

وسفارش فرمود:براحترام ذریه سادات وبه من فرمود:قدرخودرابه خاطرانتسابت به اهلبیت علیهم السلام بدان وشکراین نعمت راکه موجب سعادت و افتخار زیاداست بجای آور.

وسفارش فرمود:برخواندن قرآن ونمازشب وفرمود:ای سیدتاسف براهل علمی که عقیدشان انتساب به مااست ولکن این اعمال راادامه نمی دهند.

وسفارش فرمود:برتسبیح فاطمه زهرا سلام الله علیها وبرزیارت سیدالشهداء علیه السلام ازدورونزدیک وزیارت اولادائمه علیهم السلام وصالحین وعلما.

وتاکیدبرحفظ خطبه شقشقیه امیرالمومنین علیه السلام وخطبه علیا مخدره  زینب کبری سلام الله علیها درمجلس یزیدلعنه الله علیه ودیگرسفاراشات وفوائد.

به ذهنم خطورنکردکه این آقا کیست مگروقتی ازمدنظرم غائب شد.

کتاب قبسات -منتخبات ابن العلم منتقم حقیقی 


  • ۹۴/۱۱/۲۷
  • محمد مزینانی

نظرات (۱)

  • مجید حمیدی
  • احسنتم.
    استفاده کردیم.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی