هدایت

معارف اسلامی

هدایت

معارف اسلامی

بایگانی
  • ۰
  • ۰

درذکربعضی روایات که درفضل لیله القدرواردشده

ازآن جمله روایاتی است که عارف بالله ،سیدبن طاووس رضی الله عنه درکتاب شریف اقبال نقل فرموده ،می فرماید:درکتاب یواقیت ،تالیف ابوالفضل بن محمدالهروی ،یافتم اخباری درفضل لیله القدرتا آن که می گویدازپیغمبرنقل است که فرمودموسی گفت الهی من قرب تورامی خواهم فرمود:قرب من ازبرای کسی است که بیدارباشددرشب قدرگفت ،الهی رحمت تورامی خواهم .فرمودرحمت من برای کسی است که رحم کندفقرارادرشب قدر.گفت خدایا من گذشتن ازصراط رامی خواهم فرمود:این برای کسی است که تصدق کندبه صدقه ای درشب قدر گفت خدایا ازدرختهای بهشت ومیوه های آن می خواهم .فرموداین برای کسی است که تسبیح کندبه تسبیحه ای درشب قدر.گفت خدایا نجات می خواهم فرمودنجات ازآتش ؟گفت :آری فرمود:این برای کسی است که استغفارکنددرشب قدر.گفت خدایا رضای تورامی خواهم فرمود: خشنودی من برای کسی است که دورکعت نمازبخوانددرشب قدر

کتاب اسرارالصلاه  امام خمینی (قدس سره )ص 333


 

  • ۹۵/۰۴/۰۸
  • محمد مزینانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی