هدایت

معارف اسلامی

هدایت

معارف اسلامی

بایگانی
  • ۰
  • ۰

بخشی ازفرمایشات دیروزمقام معظم رهبری(مدظله العالی )

آیت‌الله خامنه‌ای خاطرنشان کردند: برخلاف تحلیل‌های بی‌ربط برخی افراد کج‌فهم و دلبسته به غرب، جمهوری اسلامی نیرومند و توانا است و این قدرت به‌واسطه‌ی معنویت و فکر و تلاش انسان‌های فداکار و ایمان جوانان و خانواده‌های شهدا به‌دست آمده است.

ایشان با تأکید بر اینکه دشمنان سرشناس ایران اسلامی، غرق در فساد اخلاقی و سیاسی هستند، افزودند: اگر می‌خواهید چهره‌ی واقعی آمریکا را بشناسید، به رئیس‌جمهور و دولتمردان کنونی آمریکا بنگرید؛ زیرا این افراد، چهره‌ی زشت و نفرت‌انگیز همیشگی دولتمردان آمریکا را اکنون به‌صورت صریح و آشکار نمایان کرده‌اند.

رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به ایستادگی ملت ایران در مقابل چنین دشمنی، خاطرنشان کردند: آمریکایی‌ها در طول این سال‌ها، همواره به دنبال این بودند که همانند قبل از انقلاب بار دیگر بر ایران مسلط شوند و همان شرایطی را که برای برخی کشورهای ضعیف منطقه به وجود آورده‌اند و آن‌ها را گاو شیرده خود نامیده‌اند، برای ایران عزیز، بزرگ و پرافتخار نیز به وجود آورند اما به این هدف نرسیدند و از این به بعد هم قطعاً نخواهند رسید.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به اینکه امام بزرگوار، آمریکا را «شیطان بزرگ» خواندند، افزودند: امام (رحمه‌الله) با این نام‌گذاری، در واقع همه‌ی موحدان و ملت‌های باانصاف جهان را در مقابل آمریکا بسیج کردند و توفیقات زیادی هم در این راه به دست آمده و بیشتر هم خواهد شد اما دشمن تلاش دارد تا ملت ایران را از مسیر پیشرفت و ایستادگی در مقابل قدرت‌ها منصرف کند.

ایشان با اشاره به تحرکات و اقدامات دو سال اخیر آمریکایی‌ها به‌ویژه وضع تحریم‌های همه‌جانبه و کمک به دشمنان گوناگون ایران، نقشه‌های آن‌ها را لورفته خواندند و تأکید کردند: هدف آن‌ها این بود که به‌وسیله‌ی تحریم و اقدامات ضد امنیتی، در کشور، دودستگی، اختلاف و جنگ گروه‌ها به وجود آورند و عده‌ای را به خیابان‌ها بکشانند و نام آن را هم «تابستان داغ» گذاشته بودند اما به کوری چشم دشمنان، تابستان امسال یکی از بهترین تابستان‌ها بود.

رهبر انقلاب اسلامی همچنین با اشاره به اظهارات مقامات آمریکایی مبنی بر اینکه جمهوری اسلامی «چهل سالگی» خود را نخواهد دید، گفتند: ملت ایران با استحکام تمام ایستاده است و به توفیق الهی در ۲۲ بهمن، چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی را با شکوه بسیار بیشتر از سال‌های قبل برگزار خواهد کرد.

  • ۹۷/۰۹/۲۲
  • محمد مزینانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی