هدایت

معارف اسلامی

هدایت

معارف اسلامی

بایگانی
  • ۰
  • ۰

قرآن نیازجامعه بشری

مقام معظم رهبری

قرآن نیاز امروز ماست؛ نه‌فقط ما، ملت ایران، جامعه‌ی اسلامی و کل جامعه‌ی بشری نیاز دارند به قرآن. قرآن است که با استکبار مخالفت میکند. قرآن است که با ظلم، با کفر بالله سریعاً مخالفت و مقابله میکند. قرآن است که با طغیان و طاغوت با قدرت مقابله میکند. اینها همین گرفتاری امروز بشر است. اینهایی که می‌بینید عربده میکشند در موضع ریاست جمهوری یا پادشاهی فلان کشور علیه ثبات و آرامش کشورها، اینها همانهایی هستند که قرآن بر سر آنها داد کشیده است.

قرآن میگوید به ظالمین اعتماد نکنید؛ این هم گرفتاری امروز مردم دنیاست؛ اعتماد میکنند، پدرشان درمی‌آید. دیدیم در بعضی کشورهای اسلامی یک غوغایی، یک بیداری‌ای به وجود آمد، منتها مثل شعله‌ای که رویش خاکستر بریزند، خاموش شد؛ چون رکون کردند به آمریکا و رژیم صهیونیستی؛ نفهمیدند چه باید بکنند. اگر چنانچه خدای متعال به یک ملتی کمکی کرد و آن ملت قدر ندانستند، کتکش را میخورند، سیلی‌اش را میخورند.

ملت ما قدر دانست و از روز اول، این حرکت عظیم ملت ما، این بقای انقلاب، این ایستادگی روزافزون ملت و پیشرفت فوق‌العاده‌ی این کشور به‌خاطر این است که به آیات قرآن به برکت وجود امام بزرگوار عمل کرد. امام یادمان داد که چه‌کار کنیم و حرکت کردیم. امروز هم راه همین است و جز ایستادگی مقابل شیاطین و کفار راهی وجود ندارد.

جلسه درس خارج( معظم له) 98/2/10

  • ۹۸/۰۲/۱۷
  • محمد مزینانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی