هدایت

معارف اسلامی

هدایت

معارف اسلامی

بایگانی
  • ۰
  • ۰

 المهدی علیه السلام :انابقیه من آدم وذخیره من نوح ومصطفی من ابراهیم وصفوه من محمد(صلی الله علیه وآله وسلم )-غیبت نعمانی 281ح67

ازقول آقاامام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف ) نقل شده که آن بزرگوارفرموده  من باقیمانده ازآدم وذخیره نوح وبرگزیده ازابراهیم وخلاصه محمد(که درودخدابرآنان باد)می باشم .

 وعنه علیه السلام :  ... فما ارغم انف الشیطان بشی مثل الصلاه فصلهاوارغم انف الشیطان -بحارالانوارج53ص182

درپاسخ شخصی که ازنمازدروقت طلوع وغروب آفتاب سوال کرده بودفرمود:باهیچ چیزمثل نماز،بینی شیطان به خاک مالیده نمی شودپس نمازرابه پاداروبینی شیطان رابه خاک بمال 

  • ۹۸/۰۷/۲۸
  • محمد مزینانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی