هدایت

معارف اسلامی

هدایت

معارف اسلامی

بایگانی
  • ۰
  • ۰

وصیتنامه امیرخلبان شهیدعلی اکبرشیرودی

هنگامی که پروازمی کنم احساس می کنم همچون عاشق به سوی معشوق خودنزدیک می شودودربازگشت هرچندپروازم موفقیت آمیزبوده باشد،مقداری غمگین هستم چون احساس می کنم هنوزخالص نشده ام تابه سوی خداوندبرگردم اگربرای احیای اسلام نبودهرگزاسلحه به دست نمی گرفتم وبه جبهه نمی رفتم پیروزی های مامدیون دستهای غیبی خداونداست.این کشاورززاده تنکابنی ،سربازساده اسلام است وبه هیچ یک ازحزب ها وگروه هاوابسته نیست .آرزودارم که جنگ تمام شودوبه زادگاهم بروم وبه کار کشاورزی مشغول شوم .

  • ۰۰/۱۰/۱۲
  • محمد مزینانی

نظرات (۱)

روحش شاد و یادش ماندگار شد.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی